onsdag 12 maj 2010

Brusa högre lilla å...



4 kommentarer:

Renée sa...

Vilken fin bild, du har verkligen fått med glittret från solen... Jag kan nästan höra bruset om jag blundar...

Lisbet sa...

Hej igen!
Jag har varit lite frånvarande pga mycket jobb och annat och läste dina senaste inlägg. Du är så otroligt bra på att skriva. Kanske du kunde publicera dina inlägg som en bok så småningom? Tänk på det.

Elisabeth sa...

rENÉE: Tack snälla... ja, det var just glittret från solen och vattenbruset som jag ville förmedla... Kram..

lISBETH: Ja, jag förstår att du har mycket omkring dig emellanåt... det kallas för livet, tror jag. Tack för dina ord om mitt skrivande... ödmjukt tack. En bok? Nja, dit är nog steget långt... men jag ska fundera på det. Å förresten, du skriver bra du med... Kram..

Pia sa...

Härlig bild....och Pontus P är en stilig karl ;)