tisdag 23 december 2014

Svenerik har fått somna in

28 kommentarer:

Anonym sa...

Även om du väntade detta så är det ändå svårt och oerhört tråkigt. Jag tänker på dig.

Anonym sa...

Jag beklagar. Önskar dig styrka, hopp och ork att gå vidare. <3

Bloggblad sa...

Åh, Elisabeth! Trots att det är en stor sorg och en stor omställning, jag vet hur mycket du och din dotter älskade honom, så kommer ni äntligen till ett avsked. Han har fått frid.
Du kommer att få all den styrka du behöver. Var rädd om dig nu!
Varma kramar!

Anonym sa...

Mitt varmaste deltagande till er,kramar om...

Gerd sa...

Beklagar sorgen. Kramar från Gerd.

Anonym sa...

Men så skönt att äntligen få ro och han får vila i frid. Önskar ni får en fin Jul ändå!

Anonym sa...

Hoppas du har stöd i din närhet. Jag är okänd för dig men läser här ibland och sänder dig varma tankar i tuffa tider!

Anonym sa...

Jag är okänd för dig men läser här ibland! Sänder dig varma tankar i tuffa tider!

Di sa...

En ängel har fått frid och sällat sig till de vackraste änglar som gått före och visar honom vägen. Kanske sitter han och pratar med min mamma,lilla T och alla andra som jag älskat och förlorat. Kramar till dig och Carolina. Mina tankar finns hos er.

Elwa sa...

Så många blandade känslor du ska ha inuti dig nu... Önskar dig all kraft och styrka och att ni båda får en fin jul.
Kram, Elwa

Anonym sa...

Ta hand om varandra!

Marianne sa...

En cyberkram till er från en bloggläsare. Hoppas att ni ändå får en ok jul.

Gerd sa...

Beklagar sorgen. Kramar till dig och Carolina.

Anonym sa...

Så är hans långa väntan över, och din långa tid i vakum är också över. Nu kommer en annan sorts sorg. Tänker på er båda och hoppas att nästa år bringar lite ljus i mörkret. /Sylvia

Anonym sa...

Styrkekram är det enda jag kan ge.
Stina från Skåne.

Anonym sa...

Beklagar förlusten - även om den var väntad och ofrånkomlig - så är det nu definitivt.

Anonym sa...

Vila i frid!!! Kramar till er

Hönsakadorran sa...

Beklagar verkligen sorgen. <3 <3 <3

Cecilia N sa...

Jag vill visa att jag läst, även om det kanske inte förändrar något för er.

Må er väg gå er till mötes.

Bettan sa...

Beklagar sorgen!
Stor kram från Göteborg

Morskan sa...

Jag har följt din blogg i några år nu. Under tiden har min mammas man fått diagnos Alzheimer.

Jag beklagar verkligen din och Carolinas sorg.

Anonym sa...

Tänker på er. Kram!
Lisen,
en obekant med mamma på demensboende

UllaMona sa...

Beklagar sorgen.Kram till Dig och din dotter

Eleonora sa...

R I P Svenerik,
Eleonora

http://mammaamu.blogg.se/ sa...

Lite sent men jag beklagar verkligen er sorg, har er i mina tankar. Sven-Erik får sova gott och han kommer att vara med er i alla tider. Ta hand om varandra!

Carina Boberg Lürén sa...

Jag beklagar din sorg. Har följt dig ett tag och hoppas att du fortsätter skriva.
Min man gick bort 28/1 så jag vet vad du nu går igenom.
Kram Carina Boberg

Anonym sa...

Beklagar så eran sorg!

Kramar <3

bollebygdsbo sa...

Läser detta först nu, nästan ett helt år efter.
Har ju undrat ibland hur du haft det.
Har själv mått dåligt under året.
Jag hör av mig på annat sätt om några dagar.
Kram