lördag 2 augusti 2008

Jag-och-Carolina-dagar...

... så är det ju de flesta dagar nu. Så också idag...

... köpa jordgubbar tillsammans.
... städa tillsammans.
... se Jönssonligan tillsammans.
... en ganska bra jag-och-Carolina-dag.

Men på tisdag... då blir det inte jag-och-Carolina-dagar. Då blir det jag-och-Carolina-och-fasterB-dagar...
På tisdag kommer SE:s syster B från Stockholm... och det känns verkligen bara så himla roligt! Carolina är alldeles lyrisk...

Vi har något att se fram emot... ett stort myrsteg nu.

6 kommentarer:

Ingrid sa...

Så trevligt att ni får besök och ett litet avbrott i vardagen. Det behöver man verkligen ibland och framför allt det där att man har något att se fram emot, det är viktigt.

Ha en riktigt trevlig fortsättning på helgen!
Kram Ingrid

Anonym sa...

Roligt att ni får besök.
Kram kram till er båda
Nalle

Gisan sa...

Åh så glad jag blir för er skull! Precis vad ni behöver. Ett gott avbrott i vardagen. Kramar...

Anonym sa...

Äntligen kom jag in på din blogg... Har försökt hela dagen men fått felmeddelande.
Vad kul att ni får besök =)
Ha det gött vännen....
Kram

mossfolk sa...

Roligt med besök och att ha något att se fram emot!

Anonym sa...

Nu funkade det att komma in på din blogg ! Önskar dig några riktiga mysdagar nu när ni får besök.
Kramis ewa