torsdag 5 juli 2012

När solen skiner...

... och radiolan babblar på där ute i köket så sitter jag här och vet inte alls hur jag ska få ihop någe av alla de miljoner tänk och känslor som tycks ha lagt in en högre växel i huvudet på mig. Det får nog vara just nu... men någe viktigt att komma ihåg för dagen:

Carolina är bjuden på lunch av "Linus" idag. En av hennes bästa kompisar från gymnasietiden.

"Carolina, det här är nog våran tuffaste sommar hittills... och därför ska vi ta emot och vara så så tacksamma för varje input som dyker upp.. å när du får göra någe roligt så känns det ju roligt för mig också!"  Sa jag när hon frågade om det var ok att hon gick

Å ikväll har vi Ernst på teven... det blir också bra.


(Igår pratade jag med min syster. Bara så att jag vet hur läget är med mamma. Det får räcka så.)

Inga kommentarer: