söndag 30 december 2012

Hur många gånger...

... har jag inte tänkt att jag ska skriva om den här julen. De här dagarna just nu.
Men det vill sig inte alls... vi har fullt upp med att ta oss igenom dem. Men så idag, med väder som gick från vintervitt och kallt till plusgrader och regndroppar så kände jag: "Ja, men det är våren... våren som är på väg!!!" ´Jag känner hopp... mitt i julen som äntligen varit... och bara några mer helgdagar kvar att ta sig igenom.. det kommer en vår!!!
Kanske finns det styrka att skriva om julen sen, främst för att jag vill minnas det som ändå var roligt och fint. Hur vi mitt i vårt "white cristmas" och "jag drömmer om en jul hemma" gjorde den finaste fina julen som någonsin gjorts. Mycket tack vare "xen" (till mina bröder, och min son), grannar och vänner långt bort. Carolina och jag.

Men för nu... ett GOTT NYTT ÅR önskar jag er alla... och snart "det kommer en vår!!!"

Inga kommentarer: