lördag 27 februari 2016

Idag är en betydelsefull dag...

... för idag skulle han ha fyllt 60 år.
Idag ska jag göra allt för att inte tänka på det.
Idag ska jag gå ner på stan och köpa gofika till mig.

Det är länge sedan jag skrev här nu. Mitt liv går vidare en dag i taget. Jag har funderat på att ta upp mitt skrivande här igen då jag vet att det finns mycket styrka och kraft att ge och få i det skrivna ordet. Men vi får se...

Ha det gott och all styrka till er som kämpar på därute.

//Elisabeth

11 kommentarer:

Bloggblad sa...

Fast jag tror att ju mer du försöker att inte tänka på det, desto mer tränger det sig på. Tillåt dig själv att sörja idag, sen tar du nya tag inför morgondagen. Årsdagar är svåra. Men du klarar det! Vi är konstruerade så att vi faltiskt klarar mer än vi tror.

Stor och stark styrkekram från mig!

Ruta Ett sa...

Härligt att du är i bloggvärlden igen! Skickar lite kramar härifrån!

Kajsa sa...

Saknar dina skrivna ord

Kicki sa...

Skickar en stor varm kram / kicki

Anonym sa...

Har undrat hur du har det. Kram!

Ibe

Ann sa...

Vad glad jag blev att du skrev några rader även om det var mycket sorg i orden.
Jag har följt dig och brukar fundera på hur ditt liv ser ut nu.
Hoppas att du tar upp ditt skrivande igen.

Kramar och många skyddsänglar till dig.

/Ann

Anonym sa...

Välkommen tillbaka

Anonym sa...

Trevligt att du är här igen!! Har tänkt och undrat hur du har det!
Har det själv jobbigt...

Laila sa...

Jag kan inte fatta att han så ung försvann för er...
Jag tänker så ofta på dig och undrar hur du har det, hur det går för din dotter och kontakten med övriga släkten.

Stor stor bamsekram ♥

Bettan sa...

Glad att se några rader från dig, har undrat hur du har det!
Hoppas du har det bra, och att du skriver snart igen
Kram

Gnällspikar och livsflanörer sa...

Ja, vännen! Visst blir man sugen på bloggandet! Jag tror jag ska försöka igen! Tänk att allt gick så bra å slog stressen/genomlevandet av allt sjukt så hårt så man inte fungerar som vanligt längre... Men jag stretar på, jobbar 50% och kommer nog fortsätta så. Jag saknar allt jag inte haft ork över till! Men jag måste säga att bloglayouten har förändrats. Det tar nog tid för mig att hitta hur jag skriver ett inlägg igen! Nu tänker jag strödda din dag full med guldströssel å manna!!! Stor kram