fredag 7 september 2007

Hade ju tänkt skriva så mycket...


(Bild sjön Lillrajan)


... om dagen idag, om sorgliga saker och roliga historier. Om elaka personer och onda bokstäver, och om de goda människor som jag mött här idag.. hade jag tänkt!

Men det blev inte så... det blev bara en bild på sjön "Lillrajan" från min hemby Rajastrand.

För jag orkade helt enkelt inte mer idag...




Tack till alla goda människor vars namn jag bär inom mig.... de onda...ja, de kan ta samma väg tillbaka till varifrån de kom...!

12 kommentarer:

Christina sa...

Så vacker bild, den säger mer än vad man tror.Tack för god natten
jag blev så glad när jag såg det.
Hoppas att din natt har varit bra och att din dag blir ännu bättre, det är mycket att begära av en människa som blir nertyngd av elaka människors kommentarer men jag hoppas ändå att du får en skön dag min goa vän.
Du vet att jag finns här för dig, när du känner och behöver det, du får gärna maila mig om du vill.
Min mail hittar du på hemsidan
http://christinas.sida.nu
En stor värmande kram till dig, SE och Carolina.
Kram

Anonym sa...

Vilken vacker plats! Det ser så rofyllt ut!

Anonym sa...

Godmorgon på dig, vännen min! Hoppas att di fått sova gott och drömma sött!!! Se nu till att skjuta bort det här tokiga idag och ha en riktigt bra dag!!! Kramar

Anonym sa...

En mycket vacket bild. Ro fylld. Jag vilar där ett slag innan jag går vidare med min dag. Kram

Anonym sa...

All kraft, all energi till dig.Bilden du ger oss skänker sinnesfrid, tack!

Anonym sa...

Bläddrar i dina bloggblad och läser "onda ord"..
Att vara anonym.. ja du kan tyckas helt okej för vissa, men är det inte ärligare att stå för sina ord med sitt namn eller url.. jag tycker det, men som sagt smaken är som baken, delad.
Vi som har dagbok/blogg över nätet kan ju välja vad man ska skriva och det är bara en själv som avgör det. Konsekvenserna får man ta..
Synd att du ska få så bitska kommentarer med "onda ord", då du verkar vara en varm och öm människa som bara vill och menar väl.
De där "onda orden" ser säkert sina ord som deras verklighet.. vad vet jag?
Hoppas din dag idag blir lite guldkantad och len som honung:-)
Vackert foto på vacker vy:-)
Kramar

Anonym sa...

Jag hoppas att du skonas från "de ondas" ord idag. Tack snälla du för länken!!! Att du orkar tänka på mig när du har fullt upp och mer därtill själv. Kramar...

Anonym sa...

Ja ibland blir det inte som man tänkt sig. Fint foto o plats.
STOR kram till er alla från mig.

Lallis sa...

Det var en mycket vacker bild!
Ett ställe att fly till och känna harmoni på.
Kram Lallis

bollebygdsbo sa...

Vet inte vad jag ska skriva, men hoppas att du känner att jag tänker på dig och din familj.

Kram från mig

Anonym sa...

Hoppas du haft en bättre dag idag...Det var verkligen en vacker bild du lagt upp.Vi ses:) Massor av kramar till dig min vän...

Elisabeth sa...

Ing-mari: Jag har fått dina nya kommentarer, och det var hedervärt att du vågade stå för det den här gången, och inte valde att gömma din elakhet under anonymitetens skydd som du gjorde i din förra kommentar! Precis som jag har varit tvungen att bemöta SE:s syskon och den övriga församlingen.. så ska jag även bemöta din kommentar, som den kusin du är! Jag visste att det var du som skrev den anonyma kommentaren - bara en i den egna församlingen skulle komma med sådana elakheter och insinuationer som du gjorde i det inlägget, och som du gör nu! Har du verkligen inget hut i kroppen? Jag vet sedan många år tillbaka din nära relation till Sven-Eriks syster Britt... och det är viktigt att ha bra relationer med sina släktingar, men det ger ju inte dig rätten att vara elak och ond mot dem som inte stryker er medhårs!! En sak som du kanske inte har lärt dig, Ing-mari.. det är, att man är ond om man slår på den som redan ligger...och det har du verkligen gjort! Men i er församling verkar åtminstone några av er ha den rätten...!! Jag återkommer...