torsdag 15 maj 2008

Dagens andra gråt...

... blev det nu. Carolina kom nyss och ville att jag skulle gå in på hennes blogg och och lyssna...

Nu har vi suttit här och gråtit tillsammans i soffan... "vi får gråta och sakna pappa hur mycket vi vill" sa jag nyss till henne.

Sen skrattar hon genom tårarna... för att hon tycker jag ser så rolig ut när jag gråter. Det är ett hoppfullt tecken, tycker jag...

.........

(På "Min dotters blogg" finns sången som nog ingen enda kan låta bli att gråta över...)

7 kommentarer:

Anonym sa...

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kram Nalle

Anonym sa...

JÄTTEFIN låt!!/elli

Christina sa...

Helt underbar video och ögonen var inte torra det minsta.
Tänker på min far som dog när jag var 11 år......
Ha det gott båda två
Kramkram

Isabelle sa...

Gåshud över hela kroppen.... Vacker, sorgligt men ändå trösterikt.

Det är bra att du gråter. Tårar helar och renar.

Stor kram!

Anonym sa...

Mycket vackert - jättefint.
Gråt du bara....tårarna hjälper till att skölja bort sorgen.

Kram!

Anonym sa...

Svar på min blogg:

Men åhh Älskade vännen..
Du får inte säga så ju... då blir det ju så svårt!!
Men det har känts så ett tag nu..
Kanske är det en övergående period..
Äsch.. jag vet inte... få se sen....
och du... TACK!!

Massor med kramar!!

_____________________________


Kunde inte lyssna på Videon på Carolines sida.. mina hörlurar har pajat..:(

Gisan sa...

Jag ska genast gå dit och lyssna. Styrkekramar till er båda!!!