tisdag 6 september 2011

Jag hittar ofta stöd i musiken...



... och sitter ibland på youtube och surfar runt.

Ikväll måste jag skratta... när jag ser, hör och minns min stora stora idol när jag var 13 år... Donny Osmond. Å lika stora var mina dagdrömmar och fantasier om hur han... den store flickidolen från Amerika... helt plötsligt skulle stå där... i Skellefteå... och den så supersöta och snyggt klädda Elisabeth skulle ta emot honom med öppna armar.

Å jag känner hur jag rodnar lite nu när jag tänker på hur romantiskt fjollig man var? Eller åteminstone så hade man inte någon vidare kontakt med verkligheten... Donny Osmond i Skellefteå möter supersöta och snyggt klädda Elisabeth... bara så där hipsvips... nej, jag skulle inte tro det! Det var nog lika stor chans för det då som det vore för en George Clooney att möta en supersnygg modell Elisabeth Ingelsson idag!!

Men å andra sidan... det är ett roligt minne idag... och drömmar ska man ha... alltid.

Inga kommentarer: