lördag 10 december 2011

Idag blir det julemys...

... också. Carolina och jag.

Vi ska gå ner på stan.... köpa med oss gofika hem, tror jag... prova parfymer som vi alltid gör... titta på julklappar som önskas... lite julbak här hemma sen... och ikväll blir det julfilm med ännu mer gofika. Det blir bra... eller bäst, bestämmer jag.
Just nu går "Disneydags" på teven i bakgrunden... och hur naivt och barnsligt det kanske än är... så finns det trygghet i det också.

Lilla mamma var så trött igår när jag var dit och hälsade på... hon sov när jag kom... klev upp en stund och smakade på sockerkakan som jag bakat... och gick och la sig igen när jag åkte därifrån. Vi fick en fin liten stund tillsammans där vid deras köksbord...

Men... nu blir det mamma-hitta-på-jul-mys för resten av dagen!

Inga kommentarer: