onsdag 26 januari 2011

Ibland får det tänkta skrivet...

... bli bara just det. Ett tänk.
Min tanke ikväll var egentligen att skriva om hur svårt det är att veta vad man är just nu. Är jag "fru, fröken, eller singel?" Jag fick den frågan i ett formulär idag...

Jag skulle också skriva om nya snyggaste hallen...

Men det känns så... ja, jag vet inte vad, futtigt och ovidkommande kanske, när mamma nyss berättat på telefon hur trött min morbror är nu, och att han sover mycket. Därborta på Axlagården. Å till helgen ska jag åka och hälsa på honom.

Nej, jag går och lägger mig istället.
Imorgon är det bättre.

2 kommentarer:

Caja: sa...

*tröstkram* får du av mig för det verkade du att behöva..../c

Elisabeth sa...

cAJA: Tack snälla Caja! Ja, det går lite tungt nu... det blir lite för mycket i eländesvågskålen när nu min morbror snart ska dö. Mista någon igen.. blir lite för tufft, känner jag. Tack snälla snälla för din omtanke! Varm kram..