onsdag 22 april 2009

Men nu blir det solsken....

... för på fredagmorgon kommer solen till Umeå! Så kallar jag min bloggvän Gisan... och Nalle, min andra bloggvän, hon är sommarstigen jag ska följa i sommar!
Det är livlinor som kommer...

"Där ute faller regnet från en himmel mörk och grå
Men det gör mig faktiskt ingenting för snart knackar hon på

Hon kommer med solsken till mig
Hon kommer med solsken till mig
Och hela världen blir så underbar
När hon kommer och jag vet hon har
Solsken till mig
Hon kommer med solsken till mig
Jag har väntat hela sommaren på solsken till mig..."

9 kommentarer:

trollmor sa...

Så roligt för dig och er allesamman.
Solen kommer nog att le extra mycket för dig i helgen.
Blir så glad för din skull.
Tog en liten paus från pappershögarna.
Ha det så gott
kram ewa

Di sa...

Verkligen solsken blir det med dem! :) själv hostar jag fortfarande och håller mig här "hemma" just nu denna gång. Jag tror att vi ses en annan gång, inte nu, men senare i vårt liv!
Varmaste kramar till dig och njut väldigt mkt av de goa vännerna! (ps..Östen är en god vän sen min ungdomstid ;))

Christer sa...

Ja, visst kommer det att bli solsken, både inne och ute tror jag!

Cassikuriren sa...

Hoppas du samlar på dig massor med positiv energi när du träffar dina härliga bloggvänner! Läser din blogg och tänker på dig!
Kram

Gisan sa...

Älskade Elisabeth så glad du gör mig med dina ord! Imorgon så här dags sitter vi och pratar...och pratar...och pratar ännu mer. Alldeles på riktigt i verkliga livet. Jag kan knappt tro att det är sant. Men det är det verkligen. Väderrapporten har pratat om sol från himlen ;-) Kramar...

Lena L sa...

Härligt!
Ni kommer säkert att få en toppendag tillsammans!

Fresia sa...

Elisabeth
Har skickat ett mail till dig.

Kramar

Anonym sa...

Men så trevligt!
Ett besök av en kär vän piggar upp tillvaron.
Det låter så bra, ha det riktigt trevligt tillsammans!
Kramar

UllaMona sa...

Så roligt för Dig/Er, hoppas att helgen blir superbra.
Kram