söndag 1 april 2012

Det som jag bär närmast hjärtat...

... får liksom vänta lite nu.

Mammas lilla kind mot min när jag var dit i fredagskväll. Mammas magra hand som la sig över min när jag kramade om henne. Mamma som haft det svårt i flera dagar nu...

Sven-Erik. Som finns här hela tiden.. fast ändå aldrig mer.

Så idag bestämmer jag att vi ska gå ner på stan, Carolina och jag, och köpa nya trosor till henne. Handla lite mat för veckan, och sen ta gofikat hemma. Tjohej Tjohej.... typ... ändå.

5 kommentarer:

Laila sa...

Njut av din mamma ♥
Det är så svårt att du ska ha två av dina närmaste i sånt här skick... Tänker så mycket på er!

Elisabeth sa...

lAILA: TACK,Laila! Dina fina och varma ord ger en sorts trygghet i att känna att man inte går ensam... tack snälla snälla du! Varm kram..

Anonym sa...

Nånstans finns det nåt som fattas hos dej,skriva om att gå på stan och köpa trosor till din dotter som om hon var 5 år..hon är ju vuxen. Hoppas att dom som känner henne inte hittar din blogg

Ormen sa...

Kära Anonym
Att inte stå för sina åsikter är fjantigt, om du inte kan kommentera med namn bör du låta bli.
Om du retar dig på texterna här-sluta läsa!!

Nina Lindh sa...

Finns väl inget konstigt i att gå på stan med vuxen dotter och köpa trosor!

Det är inte fel på vare sig dig eller dottern, däremot på den som sitter här och läser och klagar när den kan bara låta bli.

Kraaaaaaaaaaaaaaam!