onsdag 25 april 2012

Skulle jag skriva om rädslan...

... så är jag rädd att den skulle få fäste.
Den är annorlunda nu.. den hoppas inte längre... den vill bara försöka förbereda sig.
Så därför skriver jag inte mer... men jag tror det kommer en dag när jag tänker"halva helvetet kvar!" Hur snart vet jag inte... (fast idag så grät jag på toaletten hos mamma. Bara för att vi suttit och drömt om hur vi till sommaren ska sitta och sola på deras balkong.)

Jag vet inte hur andra gör när de sitter på två stolar i ett väntrum...  för mig går det oftast bara att tänka ett svårt i taget nu.

Min syster kommer till stan imorgon.

Carolina och jag har iallafall haft en mysig kväll... vi brukar ha det. Oavsett vad.

2 kommentarer:

annika sa...

Värna myset, det kanske inte tar er igenom "helvetet" men det behövs för att tackla rädslorna och sorgen!

Laila sa...

Jag skulle så gärna vilja vara hos dig och krama om dig.
Det tragiska är ju att oavsett om man försöker förbereda sig, så är man det aldrig när det väl händer... :-(

Tänker så mycket på er ♥