söndag 27 maj 2007

Carolina



7 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesöt hon är:)

Carro. sa...

du valde ju inte direkt snyggaste bilden på mig.

Turtlan sa...

Men bilden är klart ett lyckat & bra foto! Bilden lever och får klart godkänt av en hellre än bra fotograf som gillar bilder!

Elisabeth sa...

annika: Ja, måste ju säga att hon brås INTE på mor sin! Kram

carro: Men... jag tyckte ju det! Jag tycker du är snygg även när du sover..Kram mamma

turtlegirl: Du vet, hon gillar att fota! Tydligen även sig själv emellanåt! Kram


Hon blev iallafall väldigt glad över era kommentarer! Kram till er..

Anonym sa...

Vilken söt tjej du har! När min lilla kille fick syn på bilden så sa han: Åh, hon är fin! :)

Kram!

Anonym sa...

Åh, så söt hon är :)

Elisabeth sa...

chaos: Det ska jag hälsa henne! Kram

johanna: Jag tycker också att hon är söt - men DET tycker inte hon!! ALLA andra är ju så mycket sötare och så mycket snyggare än henne - va, vad säger man då? Kram