onsdag 2 maj 2007

Idag dog jag en smula.... igen!


Från städning av hallen till ett förödande telefonsamtal blev det fritt fall på 1 000 ljusår! Så snabbt sjönk den lilla bräckliga skutan igen...!
Min dotter satt hos polisen!!

Så idag har jag suttit hos polisen hela eftermiddagen, med gråt, förhör, anklagelser etc etc...
Just nu är allting bara nytt kaos - och ingen pappa till henne finns att prata med!

Det är både allvarligt, och mindre allvarligt... vad hon har gjort, men värre vad andra har gjort emot henne!

Så Gud, nu frågar jag dig igen: Tycker du inte att det räcker nu? Kan du skicka lite nya krafter, för mina håller på att ta slut...?! (Nej, det gör dom ju inte, men jag skulle behöva lite påfyllning!)

Skriver inte mer nu! Måste landa lite i det här...!

Till alla livlinor i världen: Glöm aldrig bort hur viktiga ni är!


9 kommentarer:

Anonym sa...

Oj...Vad jobbigt för er (dig). Vet inte riktigt vad jag ska skriva....Hoppas verkligen att det ordnar upp sig....Det låter inte alls bra. Du förtjänar verkligen lite lugn och sinnesfrid nu...Vill bara att du ska veta att trots att vi inte känner varandra så tänker jag på dig och känner med dig....

Christina sa...

Men kär du, varför skall somliga drabbas så hårt?
Jag tänker på dig, Elisabeth.
Styrkekramar från mig..

Anonym sa...

Tänker på dig, på er! Skickar många varma stödkramar!

cillirill sa...

MEN??? Ja jag vet ju inte vad som har hänt, men jag ber vår Gud ständigt ge dig mer styrka. Du vet vart jag finns om och när du vill prata. Du vet ju att jag kanske i alla fall när det gäller mycket med din dotter kan sätta mig in i problemen.
Tänker på dig
kram

Anonym sa...

Hej. Jag hoppas att allt är ok. med dig.....*kram*

Anonym sa...

Jag tycker på tok för mycket redan har drabbat er familj, suck!

Anonym sa...

Livet är inte enkelt att leva. Varför drabbas de som redan har det svårt, men så är det!
Hoppas er tjej hittar en lösning på problemet... Det är inte lätt att vara ung idag. Hoppas ni hade en human polis med empati i sin yrkesroll. Du får gärna höra av dig personligen per mail. Du har ju min e- post om du behöver skriva av dig.
Ett litet ordspråk på vägen: "Efter
skymningsstunder kommer alltid gryningsljus."
Sköt om dig och din S-E
Kram
Ewacarin

Elisabeth sa...

annli: Alla förtjänar lugn och sinnesfrid emellanåt! Tack för din varma omtanke!Kram

christina: du vet, olika falla ödets lotter... styrkekramarna hjälpte! Kommer i retur!

chaos: Tack! Nu behöver jag inte ramla! Bra med stödkramar! Kram!

cillirill: Tack! Det fick jag ju bevis för idag! Kram

annli: Jo, jag dog INTE... bara nästan! TACK så himla mycket!

johanna: Tack min vän! Livet är fullt av tappade sugar - vi börjar om! Jag har följt dig varje dag...! Kram Kram

Ewacarin: Tack! Jag ska bara leta din mailadress, som verkar ha fått ben... vi kommer att fixa det här också..! Kram

Anonym sa...

oj så fin Carro var i sina nya glas.....ja nu är jag på plats igen efter Paris...vi ses ju snart..