onsdag 13 januari 2010

Bakom nästa krök...


... om man bara ser det. Ljuset...

6 kommentarer:

Nina sa...

Ja, ljuset finns där... det är bara att ibland har man de mörkaste solglasögon på sig. Då ser man inte så bra.

Kram på sig!

Ewa sa...

Åh så fin bild och vacker tanke till.

Musikanta sa...

Så vacker bild du har tagit. Visst ser du ljuset...
Många kramar!

Eleonora sa...

Yes yes yes!!!

Elisabeth sa...

nINA: Ja, men det är då man måste, fort som bara den, ta av sig dessa glasögon!! Inte för att jag lyckas alla dagar.. men jag försöker! Kram..

eWA: Tack snälla! Ja, jag tror stenhårt på det... att vi alla kan träna vårt öga att se det som vi vill fylla vårt hjärta med. Kram..

mUSIKANTA: Tack snälla! Jo, jag ser det alltmer... men jag måste träna varje dag. Vissa dagar, och stunder går det lite sämre... Kram..

eLEONORA: Ja, yes är ett bra diskmedel!! Nej, jag skojar bara lite... jag förstår vad du menar. Kram..

Vida sa...

Exakt! Det gäller bara att hålla sina ögon öppna och komma ihåg vad man ska fokusera på..

Kramar