onsdag 15 juni 2011

Dan före dan...

... men inte dopparedan!
Ja, så är det väl ungefär här idag... full rulle och bara surr och tänk inför morgondagen. Min syster kom igårkväll... och nu ska vi strax åka iväg en sväng till mamma, och sen blir det till att handla lite inför morgondagen.
Carolina har nyss gått iväg för att "klä vagnen" inför imorgon. Å hon är spänd som en fjäder..

Det här blir bra...

..........

Jag skulle lägga in en bild på studentplakatet som mormor och morfar fixat... men mobilkameran fungerar inte. Fixar sen... nu iväg!

7 kommentarer:

Inger P sa...

Detta klarar du med bravur. Jag önskar er, och framför allt Carolina, all lycka med era bestyr,
både morgondagens och framtidens.
Vi kommer att tänka på er hela dagen i morgon och jag kan se framför mig en sprudlande glad student med hela livet framför sig.
Lycka till båda två i morgon.
Kramar från Inger och Gunnar

Kersti sa...

Håller tummarna för att det blir en lyckad dag imorgon. Kram

bp sa...

Lycka till med allt nu, hoppas ni får fina stunder nu kring Carolins stundent.
Kram

Ewa sa...

Förstår att det är full rulle hos Er...:) Nu önskar jag bara att Carolina o ni får en alldeles underbar dag imorgon för det är ni värda!
Massor av kramar från
Ewa

irmeli sa...

jag önskar er båda en fantastisk torsdag ...
jag kommer att vara med er i tankarna hela dagen!
fy fasen vad ni är bra!
kram
irmeli

Tina sa...

Önskar så här i efterskott ett Grattis till studenten och att Ni hade en underbar dag igår :)

Vill önska Er en Skön och Trevlig Helg!

/Kram Tina

Anonym sa...

Hoppas verkligen att ni får en underbar dag både du och Carolina!!
Marie i Göteborg