fredag 22 juni 2012

En riktigt fin midsommar...



... önskar jag av hela mitt hjärta till alla.

Vår midsommaraftom kommer att se lite annorlunda ut i år. Jag kommer att vara med mamma, pappa, och min syster. Om mamma, som varit smärtfri sedan igår morse, inte har några smärtor idag så ska vi göra henne midsommarfin med den nya blårandiga tröjan som jag köpt till henne. Vi har bestämt att vi ska äta midsommarmaten inne på hennes rum... sitta där runt sängen. Om hon är vaken, förstås...  det blir bra.

Carolina ska fira sin midsommar med storebror och hans familj. Först ska de äta silltårta och gå på Gammlia, där de firar traditionell midsommar med dans runt midsommarstång och annat kul. Sedan blir det grillning hemma hos Jonas. Å jag är glad och tacksam för deras skull... att Carolina får ha lite kuligt... och att de får vara tillsammans. Tack Jonas... det blir bäst.

Så en riktigt fin midsommarafton hoppas jag att det blir... den är viktigast i år.

1 kommentar:

Anonym sa...

Önskar er alla en skön midsommar! Kramar från Inger