torsdag 7 juni 2007

Här ska vi njuta idag...



8 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, fina möbler!

Anonym sa...

Så skönt att ni har uteplatsen! Ett andningshål för er båda.
Förstår att det blir jobbigt när S-E blir "göralös". Han har ju alltid tyckt om att "ha något för händerna".

Hoppas att sommaren blir lång och behagligt varm så ni kan tillbringa många sköna dagar och kvällar där.

Allt gott!

Anonym sa...

Ser härligt ut....Ha en skön kväll:)

Anonym sa...

Förresten...Vill säga att dina kommentarer på min blogg verkligen lyser upp mina dagar. Du får mig att le och småmysa lite...Jag kommer på mig själv med att längta efter dem....Ha det riktigt bra nu från en "dumbolle" till en annan ;)

Elisabeth sa...

johanna: Tack! De är ganska sköna att sitta i...! Mittemot har vi en annan sorts möbel - så det är lite blandade karameller på vår uteplats... Kram

thailand-scherloff: Ja, hur skulle vi ha klarat oss utan den..! Vi/jag försöker hitta på att göra därute allteftersom, och efter min bästa förmåga... Kram

annika: Tack detsamma! Du har fått mig att le hela kvällen: Dumbolle.. nog det roligaste ord jag någonsin hört! Kram

Christina sa...

Ser inbjudande ut, när skall jag komma?
Kram

Anonym sa...

Lite skugga under ett träd behövs nu.

Elisabeth sa...

christina: Tack! Du är så välkommen... kram

hannele: Jo, jag håller med... kram