lördag 24 december 2011

Tomten kom...



... på morgonen. I form av en mamma i pyjamas, och bärandes på en bricka med ljus, smörgås, godisbit och litet paket på. Å Carolina blev glad...

Idag är det julafton. Vi är bjudna till Jonas med familj, och det är första gången på många många år som vi är bortbjudna.

Så just nu... här finns små tända ljus av julemys och frid. Igår och imorgon får vara där dom är... och dagen idag ger löfte om det vackraste ordet jag vet... tillsammans.

I det andetaget vill jag därför önska alla er därute en GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!
I nästa andetag så vill jag önska alla er därute ett varmt och bärande TILLSAMMANS....

7 kommentarer:

Marjatta sa...

Blev så glad för er skull..jag önskar er alla en fridfull God Jul TILLSAMMANS. Kramar om med de varmaste julekramar.

Anonym sa...

God Jul //Thomas

Anonym sa...

GOD JUL till dig och din familj!

/Ann

Vida sa...

God Jul och Gott Nytt År!

Di sa...

Önskar dig och C en riktigt GOD JUL och älskar historien om gråstenen..Kärlek andas den...humor också och är så glad att du har de fina minnena av SE.
Varmaste kramar till dig Di

Inger P sa...

Vi önskar er en God Fortsättning på julen. Va roligt att din mamma är lite piggare.
Med de varmaste kramar från oss genom

Inger

Ruta Ett sa...

TILLSAMMANS är ett bra ord. Det rymmer mycket; vänskap, kärlek, värme, trygghet, delaktighet, utbyte av tankar, lugn, skratt, harmoni ...
Jag önskar er båda ett härligt 2012 där ni får vara tillsammans mycket och ofta...
Varmaste julkramar söderifrån