fredag 25 februari 2011

Ett inlägg om kärleken...

... hade jag tänkt skriva. Den där viktigaste... den som funnits, den som finns, och den som alltid kommer att finnas där. Den där som jag alltid bär med mig... för de som funnits, för de som finns, och för de som alltid kommer att finnas här.

Men tänket och skrivet får vara just nu, känner jag. Jag har inte riktigt tid...
Strax ska jag gå iväg till läkaren. Ett läkarutlåtande som jag behöver då jag täker söka sjukersättning på halvtid, och försöka... ja, jag skriver försöka... försöka att komma upp i halvtid på Röda Korset. Jag vill ju det... så jag ska göra allt jag kan.

Det känns gruvligt att gå till läkaren... jag gillar INTE att prata om mig i läkarsammanhang. Å att måsta dra upp allt elände... då jag fått en ny läkare nu... det känns jobbigt. Gruvligt, som sagt...

7 kommentarer:

Eleonora sa...

Det går säkert bra hos doktorn. Lycka till! Kram

bp sa...

Jag önskar dej Lycka till.. vet hur det känns att alltid dra sin livssituation gång på gång,Och för hur många som helst, det tar liksom aldrig slut. Kram

Ingabritt sa...

Jag hoppas så att din läkare läst din journal så du slapp berätta hela ditt livs historia igen. Samt att du fick bra hjälp att komma vidare med allt som är tungt. Ha en så bra helg du kan och försök njuta av den. Kramar // Ingabritt

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=MX2TQOH9-P4

Eva dahlgren "Det är det som bär mig nu"

Nina Lindh sa...

Inte kul att rabbla om sitt liv gång på gång. Fattar inte varför man inte kan ha samma läkare jämt!

Kraaam!

bollebygdsbo sa...

Hoppas att det gick bra hos läkaren.
Kramar till dig

Kajsa sa...

Hoppas verkligen att det gick bra hos läkaren! Det är alltid gruvligt att bege sej dit av nån konstig anledning! Kram