torsdag 24 februari 2011

Visst är det väl så...


... att kärleken övervinner allt?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill gärna tro att det är sant!

Renée sa...

Absolut, dock så tar inte sjukdomar hänsyn till kärlek... Visst hade det varit underbart att bara kunna älska lite mer så fick man bort en tumör eller en demens... Livet ärinte alltis rättvist men hade man nu inte haft kärlek så hade det blivit ÄNNU värre. Mina djur hjälper mig ju otroligt mycket och barnet och jag kämpar ihop. Hoppas du känner likadant som jag gör, att kärleken man får gör att man orkar en dag till...
Många kramar från mig!

Caja: sa...

det är så dom säger....

Kram Elisabeth/caja

Anna-gravid i vecka 39 sa...

Jag tror inte att kärleken övervinner allt. Kram på dig!

Eleonora sa...

Kanske - ibland - för en del.

Camilla sa...

Man hoppas ju det i alla fall.
Att tro det hjälper.
Ha det gott.

Ruta Ett sa...

Ja, det står så i Pauli brev i alla fall och det vill man ju tro. Själv är jag inte helt säker på det, men det vad jag upplevt. Men nog kommer man bra långt om man har kärlek.
kram kram