tisdag 9 oktober 2007

the duprees - you belong to me

Allt himlastigen har att bjuda på ikväll!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Bra musiksmak du har =) kul att de finns fler som gillar samma som jag.
Nu ska jag stänga ner "butiken" här o försöka mig på o sova. Håll tummarna att jag lyckas =)

Kram

Anonym sa...

Styrkekramar till Dig!!!

Christina sa...

Det var inte så lite.....
Önskar att du får en bra dag vännen
Kram på dig

Eleonora sa...

Inte illa Elisabeth. Här sitter en ung, vacker man på mitt skrivbord och sjunger att jag hör ihop med honom. Vilken härlig start på en tisdagsmorgon. Tack och kramkram

Anonym sa...

*kramar om*

Christina sa...

Elisabeth, jag tycker att det är så himla kul med ordet pjuttmyra så jag har skrivit det i ett inlägg idag.
Är det norrländska?
Tycker att det är så kul med ord.
Här nere hos mig säger vi putt när vi är sura.
Ha en fin dag med dina kära
Kram vännen

Anonym sa...

Så du har hittat musikvideos oxså.. gammal goding det där..
Själv har jag oxså ett par tre, fyra, fem, sex, sju, kanske åtta på Kafferasten just nu:-)
You Tube är kul, då man kan hitta s mycket nostalgi där.
Natti natti och ha en vacker dag i morgon..
Tjing tjong longkalsong:-)

Annela sa...

Smyger in och säger godnatt med en kopp varm choklad :)

Elisabeth sa...

anita: Tack min vän! Jag trodde nästan att det bara var jag som gillade denna typ av musik! Hoppas verkligen att du fått sova lite nu...oc jag håller absolut tummarna! Alltid! Kram..

gisan: Detsamma till dig vännen.. vareviga dag! Kram..

eleonora: Jo, men visst var han lite snygg! Å det kan ju vara roligt att komma till den här eländesbloggen och mötas av något trevligt nån gång!Hoppas allt är bra med dig?..Kram..

majsan: Å jag kramar om tillbaka..alltid! Kram..

pialotta: Jo, men jag sneglade ju lite avundsjukt på dig... för det är alltid så roligt att gå in till dig och lyssna (och läsa också naturligtvis!), så nu tänkte jag prova själv... och den hemskt otekniska teknikdata-obildbara jag fixade det!!! Lite mallig blev jag ju! Ska gå in och kolla strax hos dig...! Kram..

annela: Tack... det var nog därför jag kände mig så varm, och kunde sova en stund längre!! Kram..