måndag 21 januari 2008

Inte idag...

... inläggningen blir först imorgon! SE:s läkare är inte där förrän då... ! Visste dom inte det förra veckan??

Nu får vi vänta tills imorgon. Ännu en spänd dag i väntan... och jag som hade förberett mig så bra!

Carolina åkte till skolan imorse... men hon hade inte sovit mycket inatt. Lillhjärtat..

Jag har inte sovit någe vidare heller...

Men.... då fixar vi det imorgon istället!!



Tack... jag önskar verkligen ni visste hur otroligt mycket ni betyder nu.... jag önskar att ni kände det!

22 kommentarer:

Anonym sa...

Försök ta igen sömnen idag lite på eftermiddagen, du behöver den så väl.
Allt har en mening, sägs det, men visst har man svårt att förstå meningen med det som sker. Att det nu blev uppskjutet en dag, ser jag dock som positivt. Din laddade styrka, landar mer och imorgon är du ännu starkare.Kramar Nalle

Anonym sa...

Nämen fy.... Att de kan göra så. Det är ju svårt nog ändå utan att behöva vänta. Hoppas du kan lyckas få en fin måndag nu Elisabeth.... Ta vara på dig, Kram....

Anonym sa...

Jobbigt att ladda om igen. Men jag vet att du klarar det. Står bakom dig och peppar hela tiden, det vet du. KRAAAAM!

Isabelle sa...

x$¤###x!!! Det där är det värsta sjukvården kan utsätta en för. (Har varit med om det själv flera ggr och blir lika frustrerad varje gång.) De borde begripa vilken press de utsätter dig för!

Okej, du får en dag till att samla styrka på. Jag finns hos dig i tankarna min vän. Stora omtankeskramar!

Majsan sa...

Men så fruktansvärt opsykologiskt att inte ha koll på sådant!!
Nu tog orden slut för mig...
Varmaste kramen

Dubbelörn sa...

Jag blir så trött på att höra om detta... Visst borde de väl ha vetat om detta i fredags o kunnat ringa o meddela er.

Men jag hoppas ni kan samla styrka tillsammans o imorgon är en ny dag.

Bamsekramar

Bloggblad sa...

Så dåligt! Jag blir så arg över den nonchalansen. Är han hemma för sjuka barn... nåja, då vet man inte. Men någon annan kunde ta hand om inläggning. När man laddat så otroligt är det som om luften går ur när det skjuts upp.

Anonym sa...

Å nej...ännu en dag med väntan. Stackare...
Kramar

happymajsan sa...

Även om vi inte känner varann vill jag sända en styrkekram till Dig och Din familj. Följer din jobbiga vardag på bloggen och hoppas allt löser sig till det bästa för Er alla.

Maria sa...

Vill bara skicka varma kramar till dig och familjen genom cyberrymden och säga att jag tänker på er!! KRAM

Anonym sa...

Tro mig det känns. Men visst är det slött av doktorn o bete sig på de viset.

Kram

Eleonora sa...

OK - du får börja om lite från början alltså, men det kommer att gå så bra.

Jag känner Elisabeth, att jag betyder något för dig, för annars hade du inte tagit dig tid och ork att titta in till mig. Dessutom - jag hälsar på hos dig, (nästan varje dag) därför att du ger så mycket tillbaka, berättar fullt och ärligt om din tillvaro och dessutom visar du sinnesnärvaro och starkt kurage. Det är något att få glädjas åt - att ha en vän som du. Kramar om min söta vän

Gisan sa...

Fy så hemskt!!! Att gå hela helgen och våndas och sen dessutom få det uppskjutet. Jag är hos dig i mina tankar! Styrkekramar...

Kajsa sa...

Jag skrev ett litet inlägg i morse men tröck nog på fel knapp...
Nog bordes det ha meddelats till dej om att allt blir uppskjutet en dag, det hade sparat en hel helgs vånda för er.
Nu ska jag tänka på er i morgon och skickar åxå en stor stark kram till dej och din fina dotter./Kajsa

Anonym sa...

Då kommer mina tankar att vara med dig och din familj även i morgon. /Sylvia

Tummelisa sa...

Som vanligt får Du vara stark, men det kanske för något gott med sig att det blev uppskjutet en dag.
Du får väl försöka "ladda om igen", även om det är svårt.
Hoppas den här dagen varit bra för Er.
Tänker på Er, och tror att allt kommer att gå bra. Du måste snart få vila och sova utan oroande inslag.Ingen orkar hur mycket som helst.Annars är risken att Du själv blir sjuk.
Kram Tummelisa

Christina sa...

En trött Christina kikar in och säger hej
Ni finns i mina tankar, alltid
Kram vännen

Tussegumman sa...

Ni finns i mina tankar! Styrkekramar från tussegumman

Anonym sa...

Äntligen.. TYack vara mammaLena tar jag modet och skriver ngra rader rader till dig. Jag har varit här flera gånger och läst och läst och läst.. Men saknat styrkan och orden för att dela med mig av min kraft mitt mod och min ork till dig.
Jag tänker på er och önskar så innerligt att dagen imorgon ska bli precis på det sätt som du behöver och önskar. Kram till dig dig Elisabeth.
SolSkuggan

Isabelle sa...

Hoppas att du orkat ladda om idag och att du får sova inatt. Är med dig hela dagen i morgon. Kramar!!

Anonym sa...

Du är värd all beundran som har burit ett sånt stort och tungt ansvar på dina axlar. Nu när du blir avlastad, kanske tid kommer till dig och din flicka att andas ut och försöka slappna av lite och ta hand om varandra. Jag tänker mycket på er. Kramar Nicoline

Anonym sa...

Kramar!