onsdag 31 mars 2010

Den som väntar...


... på någe gott... solen.

15 kommentarer:

Bloggblad sa...

Här har det varit tjock dimma idag - men jag njuter som bara den när världens bäddas in i bomull... Det är så kravlöst.

Jag förstår att jag är väldigt ovanlig som inte sjunger med i "våren, skynda dig hit" - jag njuter av varje dag som orkar upp ur sängen, kan röra mig, och extra mycket om det är helt händelselöst... då har det ju inte hänt nåt...

Unknown sa...

Gläds såå med dig åt alla små myrsteg framåt som du gör, eller rättare sagt, orkar ta ♥
Samtidigt som jag tror mig förstå dina tankar, och känslor, och din inneboende trötthet fullkomligt bakom.

Och det blir nog gott att få sola nästippen i vårsolen :-)

Största Kramen Om
från Eva

Ruta Ett sa...

Visst är det skönt när solen tittar fram. Blek eller strålande - det är lika härligt, så länge som den inte ger krav som att gå ut om man inte vill.
Men allt ter sig lite ljusare - t.o.m. eländet.
kram

Christina sa...

Här har det spö rengnat idag men det tar bra på snön fast det är mycket kvar än här. Önskar dig en Glad Påsk, kram

Lisbet sa...

Ja, nu har vi äntligen fått njuta av solen. Äntligen. Jag har inte hunnit vara utomhus just, men nu i påsk ska det bli av.
Jag önskar dej en Glad Påsk!

trollmor sa...

Kikar in och önskar dig en riktigt GLAD PÅSK !
Vi får hoppas att vi får se solen nån dag.
Kram ewa

Kersti sa...

Den är på väg, solen och även om den inte alltid syns så lyser den i ditt inre. Ibland starkare, ibland svagare men den finns där den lilla strålen. Kram och glad påsk.

Anonym sa...

Hej vilken fin blogg du har:)
Du skriver så fint om allt det svåra, kämpa på.
Kram från Kattis

kicki sa...

Glad påsk på er....hoppas på en fin helg. Skickar en go kram till dej

Tussegumman sa...

Tack för dina värmande ord på min sida. Önskar dig och Carolina en fin och härlig påskhelg! Vi får ingen sol här i Göteborgstrakten men snart kommer den:) Ta hand om dig/Många kramar från Tussegumman

Lisbet sa...

Jag skickade dej Glad Påsk hälsningar härom dagen, men de har inte kommit fram ser jag. Hoppas du har en något så när Glad Påsk!

Tant Greta i Afrika sa...

Idag har jag njutit av ett stilla småregn, ganska svalt i luften, god mat på Ninas veranda och längtan efter att campa i Augusti på en vanlig svensk campingplats med varmkrov och fanta.

Lisbet sa...

Undrar varför mina kommentarer inte kommer fram...?

Lisbet sa...

Hoppas du har det något så när...

Mimmi sa...

Det är nu när du kan slappna av och känna som reaktionerna kommer !

Det är ett tecken på tillfrisknande!!

Tänk bara vad bra du har det som kan boka av och inte ha en massa måsten!! Göra det du känner att du vill !

Det är inga bakslag du råkat ut för utan bara "helt normala reaktioner" kroppen talar till dig!