måndag 17 oktober 2011

Det är bland det viktigaste...

... att bestämma sig för när man vet och känner hur allt ska bli lite tyngre nu ett tag. Att man har ett tänk... en vision... ett mål... ett måste. Jag sa det till Carolina flera gånger i morse... att "den ljusnande framtid är vår, Carolina!"
Det är bland det viktigaste... att en mamma vet det. Å att hon också skriver det...

Carolina sms:
Nu är jag framme. Ha den bästa dagen. Älskar dig mest:) kram kram

Jag sms:
:) Tack, gumman! Ha en ådenljusnandeframtidärvårbra dag... och med lite jul däremellan! Kram mamman som älskar dig mestast...:)!

..........

Igår eftermiddag kom min lillebror F med flickvän hit och fikade. Det var trevligt...

2 kommentarer:

Marjatta sa...

Hej vännen! Jag önskar dig, och din fina Carolina en bra dag med de varmaste styrkekramar.

Elisabeth sa...

mARJATTA: Tack, min vän! Å jag önskar dig en riktigt riktigt fin och ljus dag.. än om det, åteminstonen här, är mycket gråa och tunga moln ute! Mail på G... Varm kram..