fredag 11 juli 2008

Från stugan...


Carolina säger: Han hade så många drömmar, pappa!

7 kommentarer:

Eleonora sa...

Du har en Award att hämta inne hos mig. Lycka till!

Anonym sa...

Jag hoppas ni njuter och har det gott nu Elisabeth... Även om det säkert är vemodigt. Massa kramar...

Anonym sa...

Och det har han säkert fortfarande!
Även om han inte minns, just när frågan kanske kommer, så har han svaret säkert, inom sig.

Hoppas ni har det bra! Trots mygg.

Kram

Elzie sa...

Jag hoppas att ni har det bra i stugan - trots allt!! Förstår av bilden att det är svårt, men är bra för er ändå att komma iväg lite.
Ha det så gott det går.
Kram Elzie

Anonym sa...

Livet är en vidunderlig gåta, de drömmar man haft kanske ofta får bli just drömmar.
Tänker på er
Varma kramar Nalle

mossfolk sa...

Ja, jag hoppas också att ni har det skönt trots minnen som kommer.
Kramar

~ Eva ~ sa...

Som alltid så tycker jag att du samklangar in sorgen och livet som var och som är, så vemodsvackert...och med beslutsamma livsglädjande styrkekorn...

Varm Kram om både Dig Elisabeth, och Carolina...från Eva