onsdag 27 april 2011

Men som jag sa...

... till Carolina igår: "Du vet, det är bara att bita i suräpplet av allt elände och ta sig igenom!"
För så känner jag, längst där innerst innerst inne, och "man är väl inte gjord borta´söckre heller"! Sa jag också.

Nu är det onsdag. En ny dag, som hittills bjudit på en strålande sol... fika tillsammans med Carolina, innan hon gick till skolan... och nu en stor kopp kaffe.
Bra små inputtar för dagen, tycker jag... bara man bestämmer sig för att se det så. Å jobbar lite med att hålla fast vid den tanken...

Sen ska jag åka upp till mamma på sjukhuset... får se hur det är med henne idag.

Nu väntar disken... en input av det tristare slaget, men det är roligt att ha en ren diskbänk sen!

1 kommentar:

Eleonora sa...

Hoppas det är bättre med lilla mamma idag. Krama om henne från mig! Varsamt.

Tack för din hälsning. Jag förstår mer än du tror när jag läser dina inlägg!! Stor stor kram till dig med.

Vilken dag är det studentexamen???