lördag 30 juli 2011

En Ingelsson kan man stöta på var som helst...


2 kommentarer:

Nonna sa...

Men så häftigt..det är inget vanligt namn direkt, hoppas ni har det fint i BC och inte nöter ner er till knäna med allt travande. Man blir trött fort av alla intryck och av alla ljud - musiken i SergelGallerian tex. den kan jag vara utan..vi åker in ibland men
inte varje vecka och stan är alltid lika vacker så man får massa energi också. Ha så kul!
Kram Nonna

Elisabeth sa...

nONNA: Ja, jag blev verkligen glatt överraskad... en båt med namnet Ingelsson var definitivt inget jag hade väntat mig! Vi har haft helt underbara dagar, men som du skriver, man blir fort trött också! Om inte annat när man kommer hem..
Jag tror att energikickarna från den här resan kommer att poppa upp lite eftersom... tillsammans med alla härliga minnen. Tack snälla du... Varm kram..