söndag 24 juli 2011

Kusinträffen igår...


(Mina kusiner Pia och Path, lillebror Fredrik
och tanten jag bredvid!)

... hade jag ju tänkt skriva så storstilat om idag. Men nu, när kvällen är här, så inser jag att det varken finns tid eller ork för det. Hur trevligt det än var...

Ändå måste jag kort skriva... för att komma ihåg... att vi blev bjudna på mycket gott... många skratt... träffa ny kusin... prata minnen och se ganla foton. Ja, både Carolina och jag tyckte det var trevligt... men roligast ändå... och det jag är tacksammast för... att mamma och pappa kunde vara med.

För inte så länge sedan så satt vi på hjärtintensiven och vakade över mamma... och igår... trots att det fick gå med mycket små steg, och med pappas ständiga omtanke och hjälp... så kunde hon vara med.

Så... tack Mona och Bengt.

Så... tack Gud.

..........

Nu... MÅSTE jag försöka leta fram neccesären och packa klart!! (Jag förstår inte om det är jag som har blivit gammal och gaggig... i tiden förut så var organisation och packning inget större problem...
men nu... ja, nu kan jag bara säga att det är tur att Carolina har bättre koll än mig!!)


Vi åker med nattbussen på tisdagkväll... och kommer hem på söndagkväll.

..........

Idag har jag pratat med svärmor. Det var så roligt... bara att höra hennes röst... det är ett tag sen nu... och jag känner stor tacksamhet för det också.


4 kommentarer:

Ewa sa...

Vill bara säga att jag hoppas ni får underbara dagar i Stockholm och njuter av var minut.....
Va kul de vore om vi kunde träffas där i storstan om än bara för en fika o "lite tjat"... ;)
Kraaaamar från
Ewa

Kersti sa...

Hoppas att ni får riktigt härliga dagar i Stockholm. Jag är så ledsen att jag inte är där så jag kan träffa er men jag är på resande fot långt borta. Det får bli nästa gång. Jätte kram

Anonym sa...

Ha en trevlig stay in Stockholm

Di sa...

Ha en underbar stockholmsresa :) kramar!
Di