lördag 26 november 2011

Liten julmysarfrukost...


... ska jag strax väcka Carolina med.

3 kommentarer:

Elzie sa...

Vilken mysig frukost du fixat till. Och stort grattis till Carolina som klarade VG. Det var inte dåligt!! Hon som var så rädd innan och så gick det vägen. Toppen!!
Hoppas ni får en mysig första advent också.
Kram Elzie

Kersti sa...

Va fint det ser ut. Ska ta tag i det här med adventsstjärnor och så imorgon. Idag har jag legat hela dagen och försökt kurera mig från en förkylning.Vill önska dig en riktigt fin 1:a advent. Kram

Elisabeth sa...

eLZIE: Tack, snälla du! Att fixa mys.. egentligen behöver det inte vara så märkvärdigt... huvudsaken är att hjärtat är med. Vår första advent blev också fin.. om än det är med, vilket jag inte vill skriva så mycket om, stor oro för mamma nu.. Hoppas att du också fick en fin första advent! Varm kram..

kERSTI: Tack, min vän! Hoppas att du också fick en fin första advent.. men jag vet hur det kan bli... är man sjuk så brukar det få bli som det kan. Jul blir det ju ändå... och mysa kan man göra närsomhelst. Varm krya-på-dig-kram..