onsdag 9 november 2011

Vara nära..


5 kommentarer:

Unknown sa...

Åh, så fina & starka ni är tillsammans...oavsett, den sjukdom som försöker skilja er åt ♥

KRAM

Nonna sa...

Du klarade det! Heja Elisbeth, så tufft.. men ändå säkert en sån seger inom dig nu. Så fin han är din Sven-Erik. Så klart märks sjukdomen inte på bild då man inte känner honom.
Är jätteglad att du klarade det, för nånstans kommer det att ge dig mer styrka, hur sorgligt det än är så kan det ibland vara så att ens skräckföreställningar överträffar verkligheten.
NU har du sett med egna ögon och NU vet du hur han har det.
Massa kramar Nonna

Elisabeth sa...

Till alla: Jag ska svara på ALLA fina kommentarer som jag fått... både här och tidigare... tack för dem underbara människor... men just nu måste jag... ja, bara ta mig lite vidare. Varm kram till er alla..

Inger P sa...

Elisabeth kära vän!
Detta besök klarade du med den styrka du har. Jag kan tänka mig att det känns bra nu efteråt, men naturligtvis väldigt tragiskt, men med din kärlek till honom klarade du det. Fortsätt hälsa på honom så ofta du kan och du kommer att känna en inre frid.
Att visa och hoppas att han känner den kärlek ni känner för varandra.
Med all vår vänskap till er.
Inger

Ruta Ett sa...

Vill bara skicka en bamsekram, vännen...