söndag 9 december 2007

En Carolina-dag...



... blev det idag. En dag tillsammans... hon och jag.. en helt underbar dag!

Nu orkar jag inte skriva... att hela tiden dela sin tid mellan två, det tar all kraft man har. Nu är jag verkligen så himla trött... och allt det vackra som ville bli skrivet idag, får skrivas en annan dag istället...

(Det blir verkligen bara så kludd av allt jag försöker skriva nde... raderar och raderar... )

Med det andra ljuset tänt... så önskar jag att ni alla får en vacker och ljus dag...

11 kommentarer:

✿Ewa sa...

En varm adventskram till dig. Hoppas att du har sovit gott inatt och får en ljuvlig dag idag:)

Anonym sa...

SÅ underbart det låter...

Blev så varm i hjärtat av att få höra det.. det är guld värt, dom här guldstunderna, när man har det så svårt som ni har det just nu!!

Massor med Varma Adventskramar till er alla!!

*Kramar om*

Gnällspikar och livsflanörer sa...

Att dela tiden så, det är verkligen arbetssamt, hur ofta tänker man inte att man skulle behöva sig en dublett eller två:) Kan vara skönt att få släppa kraven på sig själv då och även om man vill skriva så kanske man inte ska, just då... Jag tror att du förstår hur jag menar, vännen! Stor kram på dig och ha en fin 2:a advent!!!

Anonym sa...

Jag önskar att din dag också blir ljus och trevlig. Kram Nalle

Kaffebönan sa...

Vi delar tiden mellan så olika du och jag, men så är det.. vi människor har säkert alla delad tid, men av olika sorter.. önskar dig en fin andra advent oxså.
Vad beträffar min mamma.. det går framåt för var dag:-)
Pözzen på pannan:-)

Eleonora sa...

Ditt arbetsschema är ju alltid fullt, så det låter underbart att du nu tänker på dig själv och gör det mera rofyllt. Det är inte viktigt att skriva varje dag. Om man bara raderar hela tiden är det nog dags ta en paus. Du har ju skrivandets förmåga, men även hos dig måste ju ork och initiativ saknas ibland. En skön andra Advent och kramar

Kajsa sa...

Vad fint att ni fått en dag! Då behövs inga ord för vi förstår att det har vart en värdefull och fin dag för er båda.
Här har vi tänt det andra ljuset och jag hoppas du får en fortsatt fin kväll!/Kram

Anonym sa...

Det låter fint...."Carolina-dag". Vad skönt för er....Även om det är jobbigt att delas mellan två. Du tar den tiden ändå och det är det som är fint med dig:) Hoppas söndagen varit bra. Kram

Christina sa...

Kommer in med en stor bamsekram till er.
Ha en skön andra advent
Kram

Lallis sa...

En stor 2:a adventskram till dig.
//Lallis

Anonym sa...

Såna dagar borde man väl ha oftare tillsammans med sina barn, mysigt det låter.Jag som har en syster som är jämngammal hade önskat att vi själva fick mer ensamtid med mamma när vi var liten än vad hon hade tid till, viktigt att få rå m varandra själva ibland :-)
Kramelikramen Carina
http://skalet2001.blogg.se