onsdag 23 maj 2007

Om du möter någon....



utan ett leende, ge honom ditt!

Ikväll blir det inget bloggande för min del! Jag är så trött så....! Känns lite trist men - det kommer en morgondag också! Jag sover så dåligt på nätterna, så nu blev det bara en sån dag när hjärnan redan har gått och lagt sig!

Till alla som läser min blogg, alla mina livlinor, vill jag bara säga: Om jag så hittade alla vackra ord som fanns i den här världen, så skulle de ändå inte räcka till för att beskriva den tacksamhet och ödmjukhet jag känner för att just NI finns där, för mig, just nu! Ett ödmjukt tack och en kram till er alla...

God natt och Sov så gott....

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du fått sova riktigt gott i natt! Man blir ju så slut när nattsömnen inte är som den ska.

Kram!

Ps. Du har mail! :) Ds.

Anonym sa...

Ja jag är så glad att du har din blogg.
Och alla dina nya vänner.
Det hjälper dig att skingra tankarna.

Anonym sa...

gphjoTack för de fina orden. Tänker ofta på er mer än jag skriver och kommenterar! Hoppas du har sovit gott i natt.
Sköt om er!
Kram!
Ewacarin

Anonym sa...

Det skulle vara naturligtvis börja med Tack.....

Anonym sa...

Kan förstå att du har såna dagar, bara att hoppas på bättre tider. Önskar en gladare Onsdag! (Ibland önskar jag att svenskan skulle stava veckodagarna med stor bokstav precis som engelskan. Skulle det inte bli lite högtidligare då?)

Anonym sa...

Hej vännen
Hoppas att du är piggare idag.
Jag flyttar min blogg till Bloggspace och jag hoppas att du vill följa med?
Skriver in adressen

Ha det riktigt gott
Kram

Anonym sa...

Svar på min blogg:

Men så fina ord, tack snälla du!! *Kramar om* dig!

Du är alltid välkommen tillbaka hit till min lilla vrå i cybervärlden!!

Kramas!

Elisabeth sa...

chaos: Jag tror det har "gått troll" i sovet! Inget vidare alltså.. men det blir bättre! Kram

pyrobritt: Tack! Precis så känner jag det!Kram

anonym:Du får gärna skriva gphjo! Det var lite roligt, tycker jag! Tack snälla, för dina varma kommentarer..kram

plupp: Bättre tider - jo, men det blir det ju! Hoppet, du vet..!
Glad Torsdag på dig..kram

christina: Jo, idag har jag varit en halv ryss! Självklart vill jag följa med till din nya blogg - ses där! Kram

puffeltufflan: Du har styrka du! Kommer och hälsar på... kram