onsdag 14 november 2007

Bråttom i säng...




har jag nu. Måste försöka komma i säng... Jag har upptäckt att många gånger nu, och fast jag sitter halvsovande på rumssoffan, så gruvar jag nästan för att gå och lägga mig! För jag vet hur det blir...klarvaken så fort jag lägger huvudet på kudden, och det tar en evinnerlig tid att somna....

Men nu ska jag iallafall i säng..


Carolina har pratat med skolans kurator idag. Ett stort stort framsteg... för hennes väg att överleva det här. Hon tyckte att det var en trevlig kurator... och hon hade pratat länge med henne. Och blivit elak på sig själv för att hon hade börjat gråta... (Tack Gud, viskar mamma i smyg...!) De ska träffas i början på december igen... ! Ett stort stort myrsteg framåt...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att du sovit gott och fick somna fort. Skönt för Carolina att hon får stöd från flera håll. Kramar...

Anonym sa...

Hoppas du har fått några timmars god sömn i alla fall.

Vad glad jag blir för Carolinas skull. Hoppas att det slår väl ut och att hon får ett långvarigt samarbete med kuratorn.

Ta hand om dig min vän!! KRAM.

Anonym sa...

Det var väl jättebra! Och att hon lät en del av det komma ut...och bra att de ska träffas igen.

Hur är det med dig själv då? Går du och pratar med någon? Kan behövas...

kramar!

bollebygdsbo sa...

Så skönt att hon tagit den kontakten.
Nu är det någon som hon kan berätta sin egen historia för.
Någon som inte redan innan vet det mesta.

Hoppas att du fick lite sömn till slut.

Kramar från ett Bollebygd där nordanvinden kyler ned oss

Christina sa...

Jättebra att Carolina sökt hjälp!
Hoppas att du fick din välbehövliga sömn min vän
Kikar in senare igen
Kramkram

Anonym sa...

Hoppas att natten blev lugn och att du fått sova gott!

Tänkte på ditt förra inlägg, angående "att man ska kunna skämta om allt". Vår yngsta son är homosexuell och när vi förstod det blev helt plötsligt alla skämt om homopersoner väldigt pinsamma och gör väldigt ont att höra.

Det är bara så - när man blir personligt involverad - kan skämten verkligen göra en ledsen.

Kramar till dig!

Annela sa...

Tittar bara in som hastigast innan jobbet och säger "hej". Jag önskar dig en 12 timmars sovnatt!!!

Anonym sa...

Hoppas att det gick att somna....Vad bra att Carolina kommit till kurator. Hoppas det hjälper henne. Kramisar....