fredag 14 mars 2008

Hon kommer med solsken till mig...



... och hur sorglig min dag än har varit, så fylls mitt hjärta av sådan värme och bara så så mycket glädje när jag ser denna underbara lilla prinsessa!

Hennes mamma... fru puffeltufflan skriver:

"Du vet, när hon ser att man inte är glad

så sträcker hon ut händerna och lägger huvudet på sned.

Fyrar av det vackraste leendet och går emot en

med öppna armar och kramar en..

All ledsamhet är som bortblåst...

och man blir så jublande glad och lycklig.

Det gör hon ofta och inte bara mot mig

utan mot dom som hon känner..

Min älskade lilla Prinsessa, hon är så underbar!"

Jag kan bara hålla med... och jag är så ödmjukt tacksam och glad att jag fått möta denna lilla fröken "Prinsessan av glädje".... så underbar! Jag har aldrig mött henne i verkligheten... men genom hennes mamma får jag följa henne, och hennes familjs öden och äventyr... och hon är inte bara EN strimma av ljus.... hon är som solen själv!

Tack lilla vackra Hanna....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men åh vilken söt flicka. Så fint leende hon har. Jag kan verkligen tänka mig att just hon har kommit till världen för att gädja andra, bara geom sin uppenbarelse.
Jag skall besöka henne mammas blogg, så jag får se mer av henne och läsa mer om henne. kram Nalle

Dennis Alexis Hellström sa...

Tack för stödet! :D

Anonym sa...

Nu grinar jag...

*Kramar om* länge, länge.....

Christina sa...

Villken underbar solstråle!!!

Eleonora sa...

Men Elisabeth - du har ju en EGEN prinsessa med samma glada, smittande leende!!!
Trevlig helg och kram