lördag 4 oktober 2008


Lördag kväll. Det är svårt. Sitta här ensam. Tomt.
Längtar...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det var länge sen jag läste här nu men jag är glad att du fortfarande skriver, håller dig ovan ytan och försöker hitta den där gläntan du skrev om. Alzhemiers sjukdom är min största rädsla och jag tänker på dig ibland när jag tänker på min kära mormor. Livet kommer aldrig på bli detsamma men du kommer att hitta en glänta igen efter vilsenpromenaden. Kram

Anonym sa...

Kramar från mig till dig.
Nalle

Anonym sa...

KRAM......

~ Eva ~ sa...

KRAM, och jag önskar att jag kunde blåsa bort ensamhetskänslan, och sätta dit SE istället intill dig Elisabeth...

Eva

mossfolk sa...

00.00 *pip* kikar jag in för att se hur du har det... och hoppas att ensam innebär att Carolina gör något roligt!
Kram!

Anonym sa...

¨Kramar och värme från mig!
Ewa

Gisan sa...

Nu är det söndag morgon och jag hoppas att morgonen känns lite lättare. Stora tröstekramar...

Anonym sa...

Kramar om!