söndag 15 februari 2009

Alla hjärtans dag...

... var det igår.
Carolina och jag gick och handlade...
Carolina och jag dukade fint med tända ljus.
Carolina och jag åt lax och potatis.
Carolina och jag åt päron med smält choklad o glass.
Carolina och jag så på melodifestivalen.
Carolina och jag dippade morötter o gurka.

Så vi fixade till en riktigt riktigt bra hjärtedag..... Carolina och jag.

..........

Alla hjärtans dag heter det. ALLA människor äger ett hjärta.
Men vi bestämmer oss ändå för att bara släppa in vissa människor
i vårt eget hjärta, ochvissa människor lämnar vi därhän... kanske
skulle vi byta namn på den här dagen? Vissa hjärtans dag kanske skulle
passa bättre...

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej vännen, jo, jag försvinner ibland från min blogg, men återvänder oftast :-)))

Hoppas att du och Carolina får en bra dag tillsammans idag också!

Kramen från Eva