måndag 16 februari 2009

Hopp...

11 kommentarer:

Gisan sa...

Jag hoppas att ni får en fin dag tillsammans idag på din fina Caarolinas födelsedag. Kramar till er båda!!!

Isabelle sa...

GRATTIS till Carolina på 18-årsdagen!!!

Önskar er båda en jättefin dag!
Stora kramar.

Anonym sa...

Hoppet är nog det sista som överger en. Tur är väl det.
Önskar dig en fin dag och hoppas dottern får en bra födelsedag.
Kram på dig
ewa

Anonym sa...

Vill bara skicka många varma kramar till dig och särskilt till
Carolina på hennes 18-årsdag.
Bodil

Anonym sa...

Härlig musik! Jag älskar de gamla, klassiska låtarna och de sångerskor som tyvärr inte längre finns bland oss - sångerskorna med de gudabenådade rösterna; Vera Lynn, Ella Fitzgerald, Dinah Washington m.fl.

Anonym sa...

Kikar in för att önska Carolina en fin 18-årsdag.....
Massor av kramar till er båda.

Vida sa...

Verkligen hoppingivande!

Anonym sa...

Jag har inte lyssnat...men jag vet!
Det är en helt underbar låt och om man är på ettt visst humör, helt bedrövlig låt....
Jag vet.
Kramar

Gisan sa...

Tittar in och lämmnar en hel hop kramar så här på onsdagsmorgonen...

Elzie sa...

Ge Carolina en riktigt stor 18-årskram från mig. Hon börjar bli stora damen.
Hoppas ni får/fick en fin dag.
Kram Elzie

Eleonora sa...

Söta vännen - nu förstår jag att du inte mår så bra, eftersom du varit tyst flera dagar. Hör av dig! Nu ska jag pinna iväg till tandläkaren men på em är jag hemma igen och kan svara dig. Kramar i massor!