fredag 6 februari 2009

Men vi skriver...

... någe nytt, och annat viktigt här. Bara för att jag ska slippa se rubriken på det jag skrev tidigare....

Jag ber om överseende att jag inte har så mycket ork att besöka er lika vackert som ni besöker mig... men mitt fokus är hårt hållet nu. Det viktigaste fokuset som jag någonsin har haft att besluta mig för.... att hitta guldkorn i varje liten pyttasekund. Å det går.... men det tar min energi.

Sen vill jag önska alla som läser en riktigt riktigt underbar helg. Fyll den med kärlek för dig och de dina.... du har nuet. Det är ditt... och du kan fylla det med vad du vill. Jag försöker göra så... guldkorn.

Var rädd om dig...

8 kommentarer:

Vida sa...

Det är klart vi har överseende. Du ska använda den energi till ditt liv och det du orkar. Det är inget måste att surfar runt hos andra tycker jag.

Önskar även dig en skön dag.

Varm kram från Liv

kicki sa...

Var rädd om dej du också finaste Elisabeth..du som orkar ge alla så mycket av kärlek när du har det så svårt själv...du är enastående...
Ha en bra helg du också, ta hand om dej och din familj...
som alltid,jättekramen från mej

Anonym sa...

Om jag kunde skulle jag sända dej en säck fylld med Guldkorn!

Christina sa...

Kära Elisabeth, klart att vi har överseende, ibland är det svårt att hinna med att hälsa på alla.

Önskar er en riktigt skön helg vännen
Kram

Anonym sa...

Lite guldkorn i nuet.. då ska du absolut titta på Melodifestivalen;-)
Till din fråga..
Du länkar mig precis som innan på
http://tankekorn.nu/Kafferasten
Jag har den nu på min egna domän på Manu Frog där jag har min hemsida.. lite enklare så..
Tack för du tittade in. Kram från mig som sitter och tittar på let´s Dance:-)

mossfolk sa...

Så klokt.
Önskar er med en riktigt bra helg!
Kram!

bollebygdsbo sa...

Kära du.
Jag läser alltid dina inlägg och ofta blir jag ledsen för att du/ni har det så jobbigt och att jag inget kan göra. Har dessutom varit dålig på att kommentera eller höra av mig på annat sätt. Detta ber jag om ursäkt för, eftersom jag vet hur mycket alla kontakter betyder för dig.

Jag önskar dig ork och kraft att gå vidare i den process du påbörjat.

Kram från mig här i Bollebygd

Gisan sa...

Å du är så bra på att finna de där guldkornen! Det beundrar jag Dig för! Kramar...