lördag 6 december 2008

Gammlia julmarknad idag,..



11 kommentarer:

Gisan sa...

Jag hoppas att ni hade det trevligt på julmarknaden! Kramar...

Anette sa...

Åh så härligt det ser ut, julmarknad som är så härligt när det är snö och ljus...
I Skåne får vi nog se fram emot ännu en jul med ungefär samma temperatur ute som på midsommarafton :)

kram på er

Anonym sa...

Och vi har också varit på julmarknad. Jag undrar hur många julmarknader det varit och är i vårt avlånga land den här helgen? Hoppas att ni hade trevligt på Gammlia!

Många kramar och en önskan om att du får en lugn och skön andra advent. /Kram Ingrid

Annela sa...

Vad mycket snö ni har. Hoppas att ni hade det trevligt.
Kramar, vännen...

Tussegumman sa...

Visst är det mysigt med julmarknad. Önskar dig och Carolina en fin andra advent. Många kramar från Tussegumman

Anonym sa...

Mysigt..härligt att se.. B

Christina sa...

Åhh kan du inte skicka ner lite snö till mig?
Ser så härligt ut.

Ha det bäst vännen
Kramkram

Anonym sa...

Nu blev jag rakt avensjuk på dig.
Jag har aldrig varit på denna omtalade julmarknad.Varenda år så säger jag till mig själv att nästa år ska jag minsan åka dit och så glömmer jag bort det hela.Nästa år ska jag dit... påmind mig gärna.
Önskar dig en bra helg och vet du jag längtar tills vi kan ut och göra nåt trevligt.Nu är det bara jobb o jobb för hela slanten.
Kram på dig
ewa

Anonym sa...

"När himlen är med" Vilken underbar berättelse! Den gick rakt in i mitt hjärta! /Stor varm kram

Anonym sa...

Det ser så härligt vintrigt ut hos er. Här är grått och regnigt mest hela tiden. Längtar efter snö och ljus.

Anonym sa...

Åh,,,gammlia,,,det är så mysigt där, nu var det lääängesedan jag var dit.

Kram