söndag 23 oktober 2011

Gofikastund...


... hos mamma o pappa idag.

3 kommentarer:

kajsa sa...

Åh, din fina lilla mamma! Kram

Anonym sa...

Skickar en liten kram till dina fina föräldrar också.
Ni verkar ha så stort hjärta för varandra och det känns så skönt att läsa om era gofikastunder.
Hoppas du och Carolina får en fin höstvecka med lite sol som värmer.
Tänker och ber för er varje dag!
Kram Kia

Elisabeth sa...

kAJSA: Tack snälla snälla! Jag tror, eller rättare sagt jag vet, att hon kommer att bli glad över både din, och Kias kommentar! Å jag tycker också att hon är fin, min lilla kämpande mamma! Varm kram...

kIA: Tack snälla Kia! Ja, jag älskar både min mamma och pappa förutsättningslöst, och gofikastunderna är minnen som jag ska spara i mitt hjärta. Dina böner för oss... ja, det värmer mycket att veta att någon ber för en. Varm kram..