torsdag 21 januari 2010

Det blir mer gående...


... än skriv just nu.

7 kommentarer:

Kersti sa...

Ibland är det precis just det som behövs. Kram

Tussegumman sa...

Önskar dig allt gott min vän! Ta hand om dig och njut av att promenera/Kramar Tussegumman

Lena sa...

Gå är bra min vän!!
Jag vet.....
/Lena

Gammal Kärlek sa...

Det är nog så det behöver få vara...att man vandrar omkring, och lever...eller överlever, för den känslan kan jag många gånger utvinna ur mina egna vandringar...

KRAM ~ Eva

Ancan sa...

Allt har sin tid :)

Tina sa...

Hej vännen!!
Då är det det du behöver just nu!! Bara gå & njut vännen!
Varm kram till dig!!!
Underbar helg önskar jag dig oxå!!
Kram Tina

Tussegumman sa...

Hoppas allt är bra med er! Skönt att gå och promenera och göra av med negativ energi. Ta hand om er/Kramar Tussegumman