tisdag 9 februari 2010

Nu går vi vidare...


... tänker jag.

5 kommentarer:

Pia sa...

Bra vännen :). Tänk framåt och tänk positivt <3 Kram

Nina sa...

Har läst igen lite... och blir alldeles så jag tappar hakan över hur dumma människor kan vara.

Sänder magi till "påsen" och styrka till er. Kram på sig!

Tina sa...

Hej vännen!!
Kallar dig vän för det känns som du blivit min vän!! Under denna tid jag fölt dig har min medvetenhet ökat om att man ska vara så tacksam & rädd om sina nära & kära. Har ju ALLTID vetat & känt så, men du har fått mig att öppna det ÄNNU mer!!!

Ja, nu går vi vidare!!! På många olika sätt!!! Tänker ofta på dig & din dotter!!!Hur har det gått nu med facebook grejen?
Kram Tina

Anonym sa...

Håller med Tinas rader här ovan. Kramar till er igen från värmlandsbabs

Ruta Ett sa...

Tack, Elisabeth för ditt inlägg Hyssj,hyssj...! Du inspirerade mig till att också sluta hålla "vänner" bakom ryggen och jag fick skrivit av mig vad som hände när jag hamnade tillbaka till ruta ett för andra gången. Du är så klok och stark.
kramar