söndag 28 juli 2013

Promenadväder...

2 kommentarer:

Kersti sa...

Ser ljuvligt ut. Jag har varit usel på kommentera på andras bloggar. Vet inte riktigt var tiden tar vägen. Jo en hel del bildbehandlng blir det och då glömmer jag tid och rum. men jag glömmer inte er där uppe i norr även om det kanske verkar så. Stor kram till er båda.

Elisabeth sa...

kERSTI: Min vän, du behöver inte be om ursäkt för någonting.. jag är så glad att du finns där ändå:)! Tänk att man kan sakna en människa som man bara träffat en gång i sitt liv.. men så är det. Jag saknar, eller kanske ska jag skriva att jag minns när vi sågs i Sthlm och att jag hoppas att vi en dag får möjlighet att ses igen. Du är en sådan där person som man inte kan göra annat än att tycka om.. och sakna då. Varm kram.. och jag hoppas av hela mitt hjärta att du har det toppen i det stora landet "over there"!