torsdag 4 juni 2009

Gumman min,...



... av mig får du ett MVG! Förra året gick du ut med 80 procents frånvaro, och IG i nästan alla betyg. I år, sen du tagit beslutet att gå om ditt första gymnasieår... så går du nu ut med 0 procents frånvaro, och G och VG i alla ämnen.

Som du har kämpat... som du kämpar... och som du kommer att få kämpa ett tag till... både med skolan, och i vårt nya liv nu, så ska du veta gumman, att jag är så oändligt stort, och evigt evigt stolt över dig!

Å jag ska se till att vi kan gå och fika på båten nästa onsdag, då du har haft din avslutning. Så där som vi har gjort varje år...

Jag är stolt över dig, Carolina! Å pappa är om möjligt ännu mera stolt... än om han, som du vet, inte riktigt kan visa det nu. Men jag vet... jag vet att han är det! Så det ska du också veta i ditt hjärta...

Vi älskar dig....

..........

Idag tog jag en promenad till mamma och pappa, som bjöd både på jordgubbar och kaffe! Tack snälla för det... jag behövde komma ut lite!

12 kommentarer:

Bloggblad sa...

DET var ett kliv som heter duga! Jag gratulerar av hjärtat!

Nina sa...

Stort grattis till Carolina!

Kraaam

Anette sa...

Men visst är det väl bara fantastiskt när man känner den där stoltheten i hjärtat. Kram henne från Skåne!

Vida sa...

Wow! Imponerande, vilken bedrift :)

Så duktigaste tjejen och snyggaste mamman.. låter som härliga tjejer tycker jag.

Kramar

Dubbelörn sa...

Varmaste GRATTISKRAMARNA till Carolina!!

Laila sa...

Otroligt bra kämpat!!! :-O Jag är imponerad!

Vill bara tala om att jag inte glömt er! Jag smyger runt och håller koll på er. ;-) Skrattar och fråter i mitt hjärta tillsammans med er och dina inlägg. Mina tankar är så ofta hos er så du kan inte ana!

Ingrid sa...

Stort varmt grattis till Carolina som lyckats så bra!!

Kram Ingrid

Christina sa...

Vilken härlig tjej!!! För det första att ta beslutet att gå om första året och höjabetygen så mycket trots er jobbiga situation. Det vill jag kalla vilja och kämparanda, Kram på Er

Tussegumman sa...

Bra kämpat Carolina. Helt klart kommer du att nå studenten med toppbetyg med en sådan fantastisk mamma och pappa som älskar dig/Kramar Tussegumman

Anonym sa...

Ohh vad härligt och skönt för Carolina....ett stort steg i rätt riktning. Tack för din goa kommentar hos mig vännen. Känner själv att jag är värd det faktiskt efter all skit.
Har varit borta från bloggen ett tag och hämtat andan, men du har funits i mina tankar hela tiden STOR STOR kram

trollmor sa...

Vad härligt att det gott så bra för henne. Men det är väl inte så konstigt med sina fina föräldrar. Hon har haft en bra backe att stå på. Tänk om alla ungdommar har haft det så. Ta på dig själv en stor stor medalj för att du har funnits och stöttat och peppat och ibland tryckt undan det svåra för hennes skull.
Ja du det är inte klokt det här med i Italien , att just jag ska få åka och jag var inte sen med att tacka ja. Gubben höll på dö när jag berättade det för honom.
Det känns nästan som manvunnit på lotteri.
Ha en fin dag i kallblåsten brr..
Vi har nyss varit ute och jagat kvigor.
Kramis ewa

Kajsa sa...

Men vilken fantatisk flicka du har!!! Att hon har orkat med skolan och tagit ett sånt stort steg uppåt. Men så har hon ju den bästa av de bästa mammor!!! Och den vackraste!!!/STOR kram