tisdag 17 november 2009

Å här både fikas...


... o bakas det!

6 kommentarer:

Warglycke sa...

Mysigt!

Johangårds-Nina

Samtal från min trädgård sa...

Så glad han ser ut! Hur gick det på vårdplaneringen, du har kanske skrivit på jeg har missat det.
Gladde mig åt att du också ser framåt, låter som en bra samtalskontakt, som du har fått.
Kram till er!

Di sa...

Å vad härligt! SE ser belåten ut! :) tack för din varma kommentar av boken! Du är så fin!
varma kramar Alltid!

trollmor sa...

Ser himla gemytligt ut.
Tack för din omtanke.
kram ewa

Eleonora sa...

Bra att du kunde besöka din snygging! Kram

Elisabeth sa...

nINA: Ja, det var mysigt! Kram..

sAMTAL FRÅN MIN TRÄDGÅRD: Ja, han är för det mesta glad och förnöjd nu, och skrattar ofta. Nu har du kanske läst om vårdplaneringen.. och den gick bra. Å det kan bara tillskrivas personalen - de gör verkligen allt för att man ska känna sig delaktig och trivas. Tack för dina ord av omtanke, min vän. Kram..

dI: Ja, men visst gör han... och dessutom så hade han nyss ätit lunch, vilket inte gjorde saken sämre. Boken är så så fin... men någe annat förväntade jag mig heller inte från en sådan varm och fin person som du är! Kram..

tROLLMOR: Ja, vi hade det väldigt gemytligt. Kram..

eLEONORA: Ja, han är min snygging i världen. Kram..