tisdag 15 december 2009

Skura spisen med Judy Garland...

... gör jag nu.
Ja, hon sjunger, och jag skurar! En fördelning som fungerar bra idag...

... för nu är det julstök, städ och mys som gäller! Det är också mycket med besök på soc, af, och kontaktpersonen den här veckan.
Allt för att skapa den bästa julen någonsin... trots att vi bara blir två. Å allt för att skapa den bästa framtiden någonsin... där vi också blir två.

Carolina är bjuden på julmiddag hemma hos klasskompisen Ina i eftermiddag... och jag ska snart ut och plumsa med herr Pontus P igen!

Å det känns bra att skura spisen igen... det är många många år sedan jag orkade göra det en jul!

Nu luktar det lite jul här...

2 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Härligt tjejen!

Jag visste att min gåva skulle förgylla era dagar! En riktig fullträff... :D.

Jag hör av mig.

Varma kramar

Elisabeth sa...

dUBBELÖRN: Ja, den som uppfann det där Spotify, han visste vad han gjorde! Tack snälla du, för att du banade väg... nu kan jag lyssna på sådant jag inte trodde fanns att lyssna på längre! En riktig, riktig fullträff... så sant! Kram..