torsdag 3 december 2009

Sovmorgon idag...

... men mysfikat med Carolina har varit detsamma, och nu även hallmakeup-målningen.
Bittan sover fortfarande, och jag sitter i soffan/tillfälliga sängen tillsammans med Pontus P.

Igår så var jag/vi på AF, och satt där länge. Sedan gick vi på stan och strosade på lite... fikade (viktigt det där med fika!), köpte middagsmat, och gick hem. På kvällen... ja, jag vill inte skriva om det nu... men det blev lessigt och tråkigt. Ett ovälkommet besök... men jag kanske skriver om det sedan.

Idag ska vi åka ut till SE på adventsmys. Både Carolina, Bittan, och jag ska ta bussen ut till Tomtebo, och julmysa lite med gubben. Det ser jag fram emot... mycket mycket. Å jag vet att Carolina och Bittan ser fram emot det också....

3 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Näää, snälla, jag trodde att igår kväll skulle bli din brajdiga kväll.

Trodde min lilla skänk fr söderna skulle bli höjdpunkten... :D

Stor styrkekram

Eleonora sa...

Tänk att det skulle komma smolk i bägaren när du just nu skulle kunna få ha det bara bra. Men Bittan stöttar säkerligen och ger dig input till något du ev. måste tackla senare. I morgon reser jag till min älskade Guldlock, så det blir nog tyst ifrån mig ett par dagar - dvs om jag inte kan få tillgång till en data.

Besöket hos SE blir nog mysigt, nu när ni är så många som kommer. Tänker på dig. Kramisar ....

Mimmi sa...

Hoppas du kunnat skaka av dig det där obehagliga ovälkomna besöket !

Trevligt att det blev en bra fikastund med SE och övriga!